22
جولای

نورپردازی ویترین طلافروشی

نورپردازی ویترین طلافروشی

یکی از مهم ترین فاکتورهای مهم برای زیباسازی ویترین طلافروشی است.با نورپردازی دقیق میتوانید جلوه ای بسیار زیبا به ویترین خود دهید.نوررها میتوانند در صورت استفاده ناصحیح فاجعه باشند.با ما باشید تا بتوانید اطلاعات مفید در این زمینه را فراگیرید.

این مقاله نوشته ای از سابقه طولانی مدت تیم بهاران دکور میباشد.

نورپردازی چیست؟

خب نورپردازی ویترین طلافروشی باید به  دست افراد متخصص و حرفه ای انجام شود که تجربه بسیار بالایی در انجام این کار داشته اند. مکان قرار گیری لامپ ها و رنگ آنها بسیار مهم بوده که برای انجام آن باید سابقه ای بلند مدت و سلیقه ای عالی داشت.

نورپردازی ویترین طلافروشی

مکان قرارگیری لامپ ها:

لامپ ها در ویترین طلافروشی باید در مکانی قرار گیرد که باعث شود تمامی ویترین شما بصورت کامل دیده شود و خبری ازسایه نباشد. نباید نور در مکانی باشد که چشم بیننده را اضیت کند بلکه باید بتواند رنگ هارا به صورت زیبا نمایش دهد و به همین علت باید در مکان مناسب قرار گیرد.

رنگ های مناسب نورپردازی:

رنگ های لامپها باید به صورتی انتخاب شوند که بتوانند جلوه های ویترین طلافروشی شمارا به خوبی نمایان کنند.رنگ لامپها نباید تداخل داشته باشند تا رنگ ویترین و نورها با هم جلوه ای مناسب ایجاد کنند.شما باید رنگ هارا به خوبی بشناسید و مهم تر از آن تجربه کافی در این کار داشته باشید.

انعکاس نور :

اگر انعکاس نوری که از جواهرات شما ساتع میشود چشمان مشتری را اضیت کند جلوه اصلی ویترین طلافروشی شما از بین خواهد رفت.نورپردازی ویترین طلافروشی باید به صورتی باشد که از زیاد بودن و کم بودن انعکاس دور باشد.

سایه ها در نورپردازی ویترین طلافروشی:

زاویه نورپردازی ویترین طلافروشی باید به صورتی باشد که هیچ گونه سایه ای ایجاد نکند به همین علت باید یک تیم کاملا حرفه ای در این زمینه برای این کار انتخاب کنید.سایه ها میتوانند جلوه بعضی از زیورآلات شما را بگیرند.

چه رنگ هایی در نورپردازی مهم است؟

جواب این سوال کاملا ساده است شما باید نگاهی به ویترین خود بیاندازید تا تصمیم به نورپردازی ویترین طلافروشی خود بگیرید.اگر تجربه کافی در این زمینه ندارید یا اینکه نیاز به مشاوره دارید میتوانید از شماوره رایگان ما استفاده کنید.

نتیجه گیری:

شما باید رنگ ها را بشناسید زاویه هارا بشناسید و مهم ترین اینکه ویترین طلافروشی خود را بشناسید تا بهترین تصمیم را بگیرید.بهترین راه برای نورپردازی ویترین طلافروشی این است که از تیم های حرفه ای که سالهاست تجربه کار در این زمینه را دارند مشاوره بگیرید تا دچار سردرگمی نشوید.

تیم بهاران دکور طراح و مجری ویترین طلافروشی با سالها سابقه میتواند شمارا یاری کند تا تمامی فاکتورهای مهم برای زیباسازی ویترین طلافروشی خود را بشناسید. تیم بهاران دکور با انجام طرح های بسیار چشمگیر میتواند راهکار های مناسب شما را ارئه دهد.

برای مشاوره با ما میتوانید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.(در انتهای سایت)

برای بازید از نمونه کار های ما میتوانید از صفحه اصلی ما دیدن فرمایید.بهترین نمونه کار ها که نماد اعتماد به ما هستند را مشاده کنید.تیم حرفه ای بهاران دکور طراح و مجری ویترین طلافروشی.