13
آگوست

کیفیت ویترین طلافروشی

کیفیت ویترین طلافروشی

کیفیت چیست؟

بله “کیفیت ویترین طلافروشی” این یک جمله با چنیدن منظور که مطمعنا هرمشتری دنبال رسیدن بهشه. وقتی حرف از کیفیت میشه باید بدونیم دقیقا دنبال کدوم منظور میگردیم. کیفیت در رنگ یا کیفیت در جنس روکش شایدم منظور از کیفیت دوام ویترین طلافروشی باشه. هرکدام یک از این مشخصه ها به نوبه خود اهمیت دارند ولی باید بدونیم ما دنبال کدوم گزینه ایم. کدوم کیفیته که سود بیشتری برامون داره پس مارا دنبال کنید…

 

کیفیت در رنگ

خب در ویترین طلافروشی رنگ ها خود نمایی ویژه ای میکنن رنگ یکی از اصلی مهم ترین ویژگی های یک ویترین طلافروشی زیباست. اگر کیفیت رنگ هایی که در روکش کاری استفاده شده خوب نباشه ویترینی بدون روحو جلوه داریم. اگر رنگ هایی با کیفیت بالا و همچنین جذاب داشته باشیم ویترن ما پر از جلوه های ویژه ای هست. که با ترکیب شدن اوج جذابیت را به مشتری القا میکنند.

کیفیت در جنس روکش

خب حق با شماست تو ذهنتون میگین جنس روکش مهمه درسته شما دائما در حال تعویض چینش و برداشتن و گذاشتن زیورآلات خود هستید. در این حین اگر روکش ها بی کیفیت باشند هم فاکتر رنگ و هم جلوه اصلی خود را از دست میدهند پس نیاز دارید که از روکش هایی با جنس عالی در ویترین زیورآلات شما استفاده بشه خب تبریک میگم شما میتونید از تیم بهاران دکور بهره بری کنید زیرا کیفیت جنس روکش ها یکی از اصلی ترین فاکتورهای ما میباشد.

دوام ویترین زیورآلات

از وجوه کیفیت ویترین طلافروشی میتوان به دوام آن اشاره کرد زیرا مهم است که ویترین شما چه مدت عمر میکند البته کیفیت ویترین بسته به لوازم استفاده شدست ولی اگر دوست داشته باشید میتوانید بسته به بودجه کیفیت ویترین  را بالا و پایین ببرید.

ویژگی های دیگر در کیفیت ویترین طلافروشی

نورپردازی ویترین طلافروشی

خب فاکتور های دیگری هم وجود دارد که در کیفیت ویترین ظلافروشی باید راعایت شود ، مصلا در ویترین از روکش های باکیفیت و رنگ های جذاب استفاده شده ولی از طرف دیگر نورپردازی ضعیف باعث شده است که ویترین آن طور که باید خودد را نشان ندهد و همین امر ممکن از دل شما را بزند.

پس نورپردازی صحیح میتواند به زیباتر شدن ویترین شما کمک کند تا مشتریان با همان نگاه اول مجذوب ویترین شما شوند و با چشمایی براق به اجناس شما خیره شوند.

شکل کلی ویترین طلافروشی

کنظور از شکل کلی ویترین هما ویترین خالی شماست که هنوز هیچ کاری داخل آن انجام نشده است مصلا یکی از شکل های آن مدل <<ال>> میباشد که بسیار هم جذابه ولی بعضی اوقات در بعضی از فروشگاه ها از ویترین های پیجیده استفاده میکنن که باعث خسته شدن ذهن مشتری و در آخر دورشدن مشتری را به دنبال دارد.

ویترین طلافروشی 100

سخن پایانی:

 

اکثر  طلافروشان عزیز بدنیال دوام بالای ویترین طلافروشی هستند که بسیار هم مهمه ولی مهم ترین و پول ساز ترین فاکتوری که شما نیاز دارید طراحی چشمگیر برای ویترین طلافروشی شماست . تیم بهاران دکور با سالها سابقه در طراحی و اجرای ویترین طلافروشی به شما اطمینان میدهد که میتواند برای شما ویترینی با تمامی فاکتور های مهم اعم از کیفیت روکش،رنگ،لوازم داخل و … ارائه دهد ودر کنار آنها یک طراحی بی نقص و بسیار جذاب که مهم ترین فاکتور در کیفیت ویترین طلافروشی است به شما ارائه میدهد.