قاب طلا
21
سپتامبر

ویترین طلافروشی بازاری

ویترین طلافروشی بازاری

ویترین های طلافروشی به دو نوع بازی و اختصاصی طراحی و توزیع میشوند ، در این مقاله قراره به تفاوت ها ، معایب و مزایای هرکدام پردازیم . از کیفیت متریال تا طول و عمر و زیبایی ویترین طلافروشی بازاری رو بررسی میکنیم و در انتها نتیجه گیری میکنیم .

قالب های دکور طلافروشی بازاری

قالب های دکور طلافروشی بازاری عمدتا خیلی ساده و از پلاستیک بی کیفیت ساخته شده اند ، تنوع بسیار پایین در مدل ها دست خریدار رو خیلی بسته نگه میداره ، مانکن ها و قالب های بازاری عمدتا از مدل های قدیمی منسوخ شده و فاسد شده استفاده میکنین که باعث میشه کارایی و زیبایی مطلوبی نداشته باشند .

چرم (پارچه) ویترین طلافرشی بازاری

مهم ترین قسمت یک ویترین چرم آن حساب میشه که فاکتور اصلی نمایش طلای شما و همچنین جلب توجه مشتری به مغازه به حساب میاد .  در مدل های بازاری از چرم های چینی یا ایرانی با کیفیت خیلی پایین استفاده میشه که هم طول عمر و هم ظرافت خیلی پایینی دارند ، این چرم ها به سختی تمیز میشوند و به راحتی فاسد و خراب . از همه این بحث ها بگذریم تنوع بسیار پایین رنگ بندی و طرح ها آزاردهنده است.

قیمت ویترین طلا بازاری

بخاطر همه این کیفیت ها و تنوع های پایین ، قیمت دکور طلا بازاری پایین تره که البته نسبت به طول عمر شدیدا پایین به هیچ عنوان به صرفه نیست ، شما بعد از مدت کوتاهی متوجه بی روح شدن ویترین خود میشوید و مدتی بعد مجبور به تعویض ، اما ویترین طلافروشی که با متریال عالی به صورت شخصی برای شما طراحی و تولید شده است بعد از گذشت حتی چند سال باز هم با یک تمیز کاری مثل روز اول جلب توجه میکنه .

طراحی ویترین طلافروشی بازاری

شاید ساده ترین کار برای تشخیص یک ویترین بی کیفیت مدل طراحی آن باشد ، اجزایی که با هم همخانی ندارند ، پارچه هایی که در چند نوع انتخاب شده اند و بی روح بودن شمایل ویترین است . طراحی کفچین طلافروشی که توسط تیم ما انجام میشه با دقت بر بی عیب بودن ، همخوانی اجزا و حتی هم خانی رنگ و متریال پارچه است.

 

 

 

نمونه کار های ما دلایل استفاده نکردن از ویترین طلافروشی بازاری