17
سپتامبر

بهترین رنگ ها برای ویترین طلافروشی

بهترین رنگ ها برای ویترین طلافروشی

بهترین رنگ ها برای ویترین طلافروشی مطمئن همین حالا دنیال بهترین رنگ برای دکور طلای خود هستید ، ابن انتخاب به قدری مهمه که  تمام نمایش طلای شما به رنگ بندی ویترین طلای شما مربوط میشه ، در این مقاله میخاییم به صورت کاملا انحصاری انتخاب پارچه و رنگ برای ویترین طلافروشی رو برای شما موشکافی کنیم تا بهترین متریال های دکور طلافروشی رو بشناسید.

1- مهم تر از هرچیز

از هرچری مهم تر در انتخاب رنگ ویترین طلافروشی ، انتخاب متریال با کیفیت است . ظرافت و کیفیت کار با چرم های تقلبی چند سالی است که چشم مشتریا رو اضیت میکنه ، نمونه کار هایی که در ژورنال های خارجی دیده میشه و بینهایت چشم نواز هستند به غیر از مدل های جذاب ، متریال های عالی هم دارند که هیچ نقصی در کار پیدا نکنید . به غیر از ظرافت شما با یک بار هزینه کردن برای متریال اورجینا میتونید تا چند سال ویترینی داشته باشد که همانند روز اول بدرخشه ، مهم ترین دلیل هم رنگ بندی متریال است مثلا در چرم های خارجی ویترین طلافروشی شما تمام رنگ های زنده مشاهده میکنید ، اما تمام پارچه های تقلبی رنگ های مرده و بی روحی دارند . در تصویر پایین یک نمونه چرم اصل و تقلی کنار هم قرار دادیم :

مقایسه پارچه اصل و تقلبی ویترین طلافروشی- بهترین رنگ ها برای ویترین طلافروشی

تصویر بالا نماینگر کیفیت متریال ها هست ! تکستچر عالی ، رنگ زنده و ظرافت پارچه اورجینال اصلی ترین نکته برای زیبا نشان دادن دکور طلا شما است .

2-چه رنگ هایی برای ویترین طلافروشی مناسب است ؟

سلیقه شما و مشریان هر منطقه نکته خیلی مهمیه ولی در نهایت باید نگاهی عمیق به سبک کار کفچین طلا داشت ، مثلا در بعضی از سبک کار ها باید از سبک تک رنگ استفاده کرد و بعضی ها رنگ های نزدیک به هم استفاده کرد :

بهترین رنگ ها برای ویترین طلافروشی - ویترین مشکی

دکور طلا سفید طوسی - بهترین رنگ ها برای ویترین طلافروشی

3-کنتراست در انتخاب بهترین رنگ ها برای ویترین طلافروشی

تفاوت شدید رنگ ویترین طلا شاید شما را بعضی اوقات اضیت کرده باشه ، اما این نگرانی وقتی بر طرف میشه که بدونید نیازی نیست ترکیب زیادی انجام بشه و پابه رنگ اصلی شما در 80 درضد ویترین رعایت بشه و فقط بعضی از اجزا باید به رنگ دوم باشند . در تصویر پایین مثال رو مشاهده کنید :

بهترین رنگ ها برای ویترین طلافروشی